Log In
Dragon Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
RastaPastaPanda
Trainerlevel: 38

Trainerpoints: 1,452/4,369

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Noibat9166 / 271
Noibat48 / 61

~The Shiny Shop Of Horrors~



Art Credit goes to Kidkalamity ❤️ and the Spriting was done by Kendrawr ❤️

~My First Shiny Hatch~

~Master ShiFu~

~About me~

Hi guys, I'm currently collecting Pancham and Pangoro plushies so if ur ever wondering what to send those would be very appreciated <3 and I try to resend plushies as long as I have the DP. I'm new-ish so I don't know much but if u have a question don't be afraid to ask and I'll try to help however I can. I like to give away things randomly so if u get a plush or a gift don't feel the need to return the favor but if u do that'd be nice also :3 my husband plays with game too, he's 420munchlax if u wanna add him feel free too he's nice also lol Shysylveon is my Yoda. U can't have her, don't even bother asking. I'm nice once u get to know me but I curse ALOT so if something slips, sorry not sorry. Also I believe in Karma so I try to stay as friendly as possible but don't think that means I'll take any BS. I won't. Anyways if u have any questions or just feel like mssging me feel free to do so. I'm always on but I do work so I can't always respond but I will when I get the chance :3

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Kidkalamity 1 Day ago
Kazyaquin 1 Day ago
Jacharias 2 Days ago
ChikoritaMiningYT 2 Days ago

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Game Records

Trainer ID: #769582002
Registration: 13/12/2018 (4 Months ago)
Game Time: 549:03 Hours
Total interactions: 337,410
Money: 431,077
Starter Pokémon: Emboar

Feeds

Can y'all warm his eggs plz? I'll return.
Yesterday, 21:24
By best92 - 45 Seconds ago.
From now on, I will be buying nebula stones for 100k each, 2 cosmogs each, or a cosmog and 50k! Plz tell me if you have any!
Yesterday, 20:56
#TheGiftOfNuggets
Yesterday, 20:41
Omg 0.0 lol I just when full ghetto on someone XD not my proudest moment but hey I got our money back XD
Yesterday, 03:40
#smallfriendlygiveaway
Yesterday, 03:36
So winners of #ThanksCraig are:
1.Rose~Kitty
2. Anemone
3. Inverso
4. Kopke
5. Maguro
6. Clima
Your gifts will be sent shortly ^•^
Yesterday, 00:17
Ok guys I'm sorry for my sudden out bursts. I had just logged onto FB and received a bunch of horrible mssgs but luckily the issue is now being dealt with through my local police department. Hopefully it doesn't continue but sorry about my last few posts..
1 Day ago
#ThanksCraig ends in a few minutes. Don't forget to share to enter.
1 Day ago
I hate how my day can go from super great and gifting out items and joking with everyone to now I just wanna chain smoke get lost with the captain and mind my own damn business.
1 Day ago
Aaaaaand just like that my entire day is ruined and I'm on a down ward spiral of anger and an aggression. Let me find out who that girl is. I'll make her regret everything.
1 Day ago
"And we can smoke a bowl if you want to
We can fade off in the night
Criss cross off to an island
And I can do whatever you like"
Got this song stuck in my head.
1 Day ago
I've seen a lot of people making those opinion posts and I want so badly to comment but I DO NOT want to know what others think of me lmao it's like I have 2 bad pandas on either shoulder saying "they're lying." "He said u were a queef 3 days ago" "pandas are stupid" "you're just a dusty old bones full of green dust" (king of the Hill reference) in my ear whenever people talk XD
1 Day ago
I'm out here sending bad vibes like I'm MFn Oprah!
1 Day ago
*sneds Noah the worst of all vibes*
1 Day ago
LMFAO XD u guys are hilarious. U don't actually have to send me anything XD it was a joke post
1 Day ago
Am bad guy panda. Gimme all ur money's and mystery items and I will send u bad vibes in return *whooOOOOOoooOoOoooo*
1 Day ago
Lol gotta stop finding ultra saddles in boxes XD I never used them!! Anyways have one for sale plus a resolute stone and a green orb ^•^
US=350k
RS=110k
GO=30k
2 Days ago
Added 2 new links on my page. One is the Price Check Forum, if anyone has any questions about pricing on items, regular/shiny Pokemon and mega-ables and mega Pokemon. Very very helpful. The second is a PokeHeroes wiki for evolving Pokemon, as far as which items to use and which one require item trading and more. Hopefully they help y'all out lol don't be afraid to check it before u set up any trades or accept any.
2 Days ago
ugh wish all the people I've offer PD too for their mystery items would accept my trades already
2 Days ago
So I went from having 160k to having 700k (not including the 400k I've already spent) all thanks for Cscraig ^•^ I've donated more than half of the items I've recieved and a few of the mons but I still feel like I haven't done enough so I'm hosting a give away with 6 winners ^•^ all u have to do to enter is share #ThanksCraig
Prizes are
shiny mons
•shiny mawile
•shiny tyranitar
•shiny slurpuff
items
•star piece
•hard rock
•5 super honeys
Good luck everyone ^•^ ends at reset.
2 Days ago

Polls

Contact

Last Visitors

Visitors
SpiffyGamer43Today, 16:01
SolaCookieToday, 15:44
ProudWeebToday, 15:14
SnowxbladeToday, 06:20
MaguroToday, 05:22

Shiny Hunt

RastaPastaPanda is currently hunting Noibat.
Hunt started: 17/04/2019

Chain: 130
1