Log In
Rock Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
RastaPastaPanda
Trainerlevel: 50

Trainerpoints: 524/7,549

Party

---
This Users Party is empty.
---

Game Records

Trainer ID: #769582002
Registration: 13/12/2018 (10 Months ago)
Premium member until 13/Mar/2020
Game Time: 845:39 Hours
Total interactions: 567,211
Money: 1,508,366
Starter Pokémon: Emboar

Feeds

Omg I drank way too much last night..
7 Months ago
Interaction exchange plz ❤️
7 Months ago
"Believe in yourself, even when no one else will." -Sasquatch ❤️
7 Months ago
#IfYoureHappyAndYouKnowIt
Just a reminder to everyone that just sharing the hashtag doesn't qualify you for entry, you need to like the original post also! And as always good luck ❤️ she is patiently awaiting her new home *3*
7 Months ago
I really wish I would've kept a log of all the Pokemon I've given away.
7 Months ago
victini at the AH for really cheap still ❤️ ends in 2 days.
7 Months ago
I feel so evil rn muahaha >:3 my friend never responded after I invited her over again and she just mssgd me now saying hey again and asked if I wanted to smoke a blunt with her but instead I told her i was "sorta busy rn" even though I'm not doing anything >:3 I feel like such a bad panda lol
7 Months ago
Stayed off for 45 minutes and got one egg lol I guess that's cool?
7 Months ago
Gonna try to be off for a while. I think I'm too active to get eggs. I need to stay logged off for longer than 30 minutes lol hopefully this works.
7 Months ago
Ugh I hate when I don't get eggs. This is booty.
7 Months ago
#LongLiveCayde
You have already interacted with Cayde-6 today!

It's important for Pokémon to be in contact with as much people as possible, to collect a wide variety of experiences.
Come back tomorrow again!
Feeding
Cayde-6 doesn't seem to be hungry.
7 Months ago
Interaction exchange plz ❤️
7 Months ago
By LeviOsaNotLeviosA - 1 Hour and 40 Minutes ago.
#ifyouresadandyouknowit

clap your hands
*clap clap*

#ifyouresadandyouknowit

clap your hands
*clap clap*

if youre stressy and depressy and your life is kinda messy
#ifyouresadandyouknowit

clap your hands
*clap clap*

winner wins a box pair
share and comment to enter
7 Months ago
#IfYoureHappyAndYouKnowIt there r 14 people who shared the hashtag but haven't liked the original post, please make sure u do so to enter ❤️
7 Months ago
Legit just referred to a rhino beetle as a heracross rn. I play Pokemon too much lol
7 Months ago
Click my babe at the index plz ❤️
7 Months ago
Interaction exchange please ❤️ I'll return with berries.
7 Months ago
My party is so beautiful rn ❤️ I wish I had more room though for Master Shifu and Belvedere
7 Months ago
Don't forget to share #IfYoureHappyAndYouKnowIt AND like the post to enter guys ❤️ u gotta do both.
7 Months ago

Contact