Log In
Fairy Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
This user account has been locked permanently.
DavidS
Trainerlevel: 79

Trainerpoints: 3,215/18,801

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Emily
(Gardevoir)
SHINY
3,18436,952,983 / 38,028,901
Annie
(Mega Festival Gardevoir)
43221,646 / 701,461
Celine
(Mega Gardevoir)
2,79826,703,529 / 29,368,509
Samantha
(Mega Gardevoir)
2,45314,734,987 / 22,573,734
Festival Gardevoir
SHINY
18880,534 / 133,246
Cosmog16493 / 1,021

About Me

Avatar by Sumire.

David

|| Male || 21 || Straight ||


Former PokeHeroes Wiki Staff from Dec 2015 till Feb 2017.


My Baes



Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Frxss 1 Year ago
BoomBoy 1 Year ago
BoomBoy 1 Year ago
Waltz 1 Year ago

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Medals

Game Records

Trainer ID: #717845150
Registration: 08/06/2015 (7 Years ago)
Game Time: 4082:45 Hours
Total interactions: 23,887,683
Money: 66,414,010
Starter Pokémon: Typhlosion

Feeds

Anyone wants free Cosmogs? I got a ton of them lol
1 Year ago
#AprilShowers
1 Year ago
Here we gooo Cosmog hunt let's go :D
1 Year ago
I'm planning to start my shiny Cosmog hunt at the start of the month (after I win the Medal Rally). Got 250+ nebula stones on hand and stored 6 Cosmog eggs in storage (full party).

If anyone's interested in any of my special UFT pokemon please drop me a message and we can discuss. It'd be helpful in raising some money for my hunt :)
1 Year ago
Took me long enough to get all 20 eggs lol
1 Year ago
Whoever sold me the 130 nebula stones, thank you :)
1 Year ago
FINALLY!!
1 Year ago
Sooo I plan on doing more shiny hunts in a couple of weeks. Any suggestions? (no SMs)
1 Year ago
Congratulations! A shiny Snom hatched out of one of your eggs (Chain #114)!
Congratulations! A shiny Snom hatched out of one of your eggs (Chain #117)!

Hunt finished! This one went much better than Goldeen lmao
1 Year ago
Yo whatt I have my first lab shiny!!
1 Year ago
Congratulations! A shiny Goldeen hatched out of one of your eggs (Chain #294)!

Finally done with this wretched hunt
1 Year ago
Will return everyone who sends me CatLady’s plushie! :)
1 Year ago
Congratulations! A shiny Goldeen hatched out of one of your eggs (Chain #277)!

YOOO took you long enough
1 Year ago
I realized I lost quite a bit of friends here due to my long absences...hope you've all been well, I'm hoping to reconnect with whoever! :)
1 Year ago
Yo how much are normal gems worth nowadays..? It seems the value of things have changed ever since I last played this game xD
1 Year ago
Anyone got a male Frostmoth by any chance? I'm thinking of shiny hunting it after this dreaded Goldeen hunt (idek why I started this tbh)
1 Year ago
Well I’m back after a long hiatus XD who’s who now damnnn everyone’s changed their names
2 Years ago
Hold up guys I know I hven’t been here for long, but why’d my trainerlevel drop to level 75???
4 Years ago
I feel I’ve gotta make a decision regarding my shiny mega hunt soon. When I first started there were several others who were also on similar hunts as me. Right now all those who’ve been unlucky enough to be on the ranklist (lol) have either given up or gone on hiatus like I did.

It doesn’t feel good being stuck hunting the same pokemon and after my 1-year premium expired I’m not able to hatch anything at all apart from events. That, coupled with the fact that I haven’t been able to play as much puts me in a situation where I can’t do much in this site cuz I don’t wanna break my chain and yet I don’t find it worth it to buy premium at this stage.

Putting up a poll regarding my next course of action. Do let me know what you guys think :)
4 Years ago
Well guys I chose Zekrom’s stone but chose “ideals” instead of “truth”. So the stone vanished lmao...

What a genius way to return to the game XD Anyone as dumb as me to make such a mistake?
4 Years ago

Polls

Shiny Hunt

DavidS is currently hunting Cosmog.
Hunt started: 31/03/2021

Chain: 21
0

Contact

Last Visitors

Visitors
~UmbreonLover~Sun, 19/Jun/2022, 04:55
Homework_sisSat, 11/Jun/2022, 03:20
KilwinFri, 29/Apr/2022, 07:42
GenyaThu, 21/Apr/2022, 23:40
HeartOfAWizardMon, 18/Apr/2022, 16:33