Log In
Ground Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
SilverDragonLK
Trainerlevel: 27

Trainerpoints: 528/2,213

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Incineroar
SHINY
807,874 / 21,014
Applin513,731 / 6,471
Applin514,440 / 6,471
Applin505,765 / 6,324

Pokemon :D


Name: Dave
Adopt one yourself! @Pokémon Orphanage

Art! and Rick!

RICK!!!!

Art



Made By Muse! Check him and his art shop out!

Made by Cyanna.



Made by \/


Profile Pic made by TremorzGG

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
heleablackwood 6 Days ago
newfull 29 Days ago
Umbregrl 1 Month ago
SilverDragonLK 1 Month ago

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Game Records

Trainer ID: #796336090
Registration: 19/01/2019 (1 Year ago)
Game Time: 140:45 Hours
Total interactions: 91,537
Money: 175,748
Starter Pokémon: Charizard

Feeds

Congratulations! A shiny Litten hatched out of one of your eggs (Chain #173)! Your PokéRadar reset and needs new batteries.

FINALLY
1 Month ago
#PHTimes2020
1 Month ago
Lol, 6 months ago I said I’d be back then left for like 2 to 3 months then came back, then left again for a month, THEN came back, left AGAIN for another month or something like that, and now I am finally back for the last time! I hope...
2 Months ago
E
3 Months ago
I’m basically poor now YAY!! Lol
4 Months ago
Anyone got any ideas to help me out with a new profile pic?
4 Months ago
How do you get the last Jade Orb for Raylong?
4 Months ago
I’ve seen Ecco has been locked permanently. Uh oh
4 Months ago
Interaction exchange plz
4 Months ago
After almost A YEAR of keeping a cute Shiny Charizard as my profile pic, a mod pms me and says something about me having no permission to have that as my profile pic and it kinda bugs me, but I get it. Rip, now I got no profile pic. Yay!
5 Months ago
Interaction exchange plz
5 Months ago
#FlareonvsUmbreon

Umbreon cuz it is awesome and I love its shiny
5 Months ago
You push the red key carefully into the hole, turn it twice to the left and... cccrrk!!
The mystery box opens and you look curiously in it...


1x Nugget found!

The key breaks and becomes useless.

... Bruh
5 Months ago
I need to be on here more! The new plushies look so cool!!!! I want em
5 Months ago
My shop is finally open after 5 months!!!!!
5 Months ago
Yo
6 Months ago
Creeper
6 Months ago
I’m bored and got nothing to do! DX
8 Months ago
Interaction exchange plz
Lol
8 Months ago

Last Visitors

Visitors
FurryStarWed, 22/Apr/2020, 23:28
Zander_WarcolfWed, 22/Apr/2020, 23:26
~Miyuki~Sat, 18/Apr/2020, 07:59
UmbregrlSat, 11/Apr/2020, 18:33
RoyalGeckoTue, 31/Mar/2020, 22:34

Contact

Last Action
Reading the news (6 Days ago)