Log In
Bug Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
~UmbreonLover~
Trainerlevel: 47

Trainerpoints: 1,461/6,673

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
EGG---4,591/5,355
129OS
(Jirachi)
SHINY
12137,811 / 55,359
EGG---4,489/5,355
~Star Babe~ 128OS
(Jirachi)
SHINY
2203,739 / 182,326
EGG---4,495/6,630

Goals

- Get a ditto x
- Get a SM (done)
- Get enough nuggets for 1 year premium (done :D 22/4/22(server time 23/4/22)
- Get my favourite shinies
eevee (done)
umbreon (done)
flareon (done)
jolteon (done)
sylveyon (done)
leafeon x
espeon (done)
glaceon (done)
vaporeon (done)
giga eevee x
Get my angry eevees :3
Umbreon (done)
Flareon (done)
Jolteon x
Sylveyon (done)
Leafeon x
Espeon (done)
Glaceon (done)
Vaporean done)
Get a shiny legendary (done)

This years goals

Get 1 year premium (done)
OT sm (done)
Save up for shiny nebbie hunt x (13) + 3 storage

Shiny Hunt

~UmbreonLover~ is currently hunting Zigzagoon.
Hunt started: 06/10/2022

Chain: 1
0

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Polls

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Foxez 25 Minutes ago
Sobble45 28 Minutes ago
Sobble45 30 Minutes ago
Foxez 33 Minutes ago

Game Records

Trainer ID: #322967117
Registration: 27/05/2021 (1 Year ago)
Premium member until 24/Apr/2023
Game Time: 881:06 Hours
Total interactions: 314,304
Money: 15,277
Starter Pokémon: Charizard

Feeds

I have 451 misiing plushies XD
Today, 07:33
LF these plushies:
Quagsire
Murkrow
Slowking
Misdreavus
Wobbuffet
Girafarig
Gligar
Snubbull
Qwilfish
Scizor
Shuckle
Heracross
Sneasel
Teddiursa
Ursaring
Slugma
Magcargo
Swinub
Piloswine

#PLUSHIESSS (round 2)
<3 this feed and share for a chance to win MA beedrill and MA ampharos!
Today, 07:11
done! thx Sobble45 XD
looks like im gonna host another giveaway an hr after ending the last one XD
Today, 07:06
Aipom
Sunflora

looking for these plushies :3 after this round ill do another giveaway!

OMG thx Seraphica for the spam <3
Today, 06:59
Typhlosion
Totodile
Croconaw
Feraligatr
Noctowl
Flaaffy
Ampharos
Azumarill
Politoed
Jumpluff
Aipom
Sunflora

looking for these plushies :3 after this round ill do another giveaway!

thx Trin1030!
Today, 06:53
reboot times are DEF getting shorter
Today, 06:37
Random Number Generator

This version of the generator creates a random integer. It can deal with very large integers up to a few thousand digits.
Result

6

Vixie wins the giveaway!
#PLUSHIESSS
Today, 06:13
thx Erinburr , SelfAssuredDestruction (hey it reads SAD-), Foxez, Rashiram, Azzy-Kamamdo and GodKitty for da plushies!

(RainbowEevee too but i alr got it lol)

so um
the current giveaway gonna end
Today, 06:09
AH!!!
Yesterday, 08:56
Xatu
Bayleef

need these plushies!
thx Erinburr , SelfAssuredDestruction (hey it reads SAD-), Foxez, Rashiram and GodKitty for some of them!
Yesterday, 08:46
Bug Pokémon Eggs

????????? ????????? ?????????
????????? ????????? ?????????
????????? ????????? ?????????

dang hard choice
Yesterday, 08:25
Xatu
Chikorita
Bayleef

need these plushies!
thx Erinburr , SelfAssuredDestruction (hey it reads SAD-), Foxez and GodKitty for some of them!
Yesterday, 08:13
Natu
Xatu
Chikorita
Bayleef

need these plushies!
thx Erinburr , SelfAssuredDestruction (hey it reads SAD-) and GodKitty for some of them!

yes it helped XD
Yesterday, 08:07
time to break this chain :D
Yesterday, 08:02
some non-trash shinies on AH, including 9OS!
Yesterday, 08:00
By ALz_ - 2 Hours and 46 Minutes ago. Ah frick, here comes another boring day. To make it more exciting I wanna do a giveaway, this should be easy right? To enter, heart this feed and share the hashtag— #ALzisbored

Winner gets 25k pd and a random assortment of gems. Maybe a Event/legendary Pokémon?… test your luck.

——》ALz_
Yesterday, 06:54
ooh hard egg from bug hatching
Yesterday, 06:54
waitwaitwait


making many diary threads is not allowed right?
especially if its only gonna be one post
Yesterday, 06:33
can event breeding pairs be perfect
ik bout the egg scanner cause they may produce normals blablabla but can it say theyre a perfect breeding pair
Yesterday, 05:46
LF golduck/psyduck breeding pair
Yesterday, 05:40

Contact

Last Visitors

Visitors
FoxezToday, 07:13
Sobble45Today, 07:03
JaveToday, 07:01
SeraphicaToday, 06:57
Trin1030Today, 06:31

About me ^^

shiny charm :D


pokesona by Cardboard_Spaghetti (shiny umbreon x shiny zoroak)

My fav pokemon
Eevee and all the eevelutions :D (but especially umbreon and sylveon)
Pikachuu!
and zoroak!

Avi by Hunterz~Wolf :D ^^ tysm!
(Little notice: ALL of the sprites and art are owned by me. Stealing them = block and report)


By Hunterz~Wolf (prev avi)


By CountryHumansUK



Beautiful sprite by DayDreamingDrgn ❤️

hi

Check out my shiny shop ^^





By Alexandra26


By Zeraoraa

Medals