Log In
Interaction Multiplier IconPoison Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
XxNightfighterxX
Trainerlevel: 27

Trainerpoints: 952/2,213

Party

---
This Users Party is empty.
---

About me

HELLO Welcome to my profile layout!!!!

My Age : 11
My Fav food : Fried Chicken
My Fav sport : FootBall
My Fav Animal : Sugar Glider
My Fav Pokemon : Slowking And Lucario
My Fav Anime : MY HERO ACADEMIA, Dragon Ball Super, Pokemon
My Fav Subject At My School : Mathematics
My Birthday : 26 August


I AM INDONESIAN

Plz train my pokemon

Sprites by me









I LOVE PLUSHIE!!!!!


My favourite anime!!!!



Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
LuckyLady 48 Seconds ago
LuckyLady 3 Days ago
LuckyLady 3 Days ago
LuckyLady 3 Days ago

Shiny Hunt

XxNightfighterxX is currently hunting Wingull.
Hunt started: 03/08/2020

Chain: 331
0

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Medals

XxNightfighterxX hasn't collected any medals so far.

Game Records

Trainer ID: #814750294
Registration: 02/02/2020 (8 Months ago)
Game Time: 257:33 Hours
Total interactions: 140,338
Money: 101,403
Starter Pokémon: Charizard

Feeds

Shiny Hunt
XxNightfighterxX is currently hunting Wingull.
Hunt started: 03/08/2020

Chain: 331
Shiny: 0

When Will i get a shiny :((
Today, 09:07
If anybody want to buy nebula stone from me i have 8 nebula Stones so i Will sell it one for 42k PD if you want to buy it from me comment on this feed
Yesterday, 05:48
Can i get all of the limited Plush
2 Days ago
By Kamini - 21 Minutes and 46 Seconds ago.
if I win this medal rally, I’ll do the giveaway

All you gotta do is like this post to enter! Sharing is appreciated!

PRIZES
1ST. Shiny combee set (route 53), OR 2 shiny and mega-able sets from my sm hunt I’ll do later (winners choice)

2ND. 2 Shiny combee (either gender), OR 1 shiny/mega from my sm hunt

3RD. Shiny OR mega-able from my sm hunt

sorry the prizes aren’t that great, kinda broke :’)

Giveaway will end October 31st! I might add some more prizes later, but it depends ;)
3rd times the charm...
3 Days ago
You won an auction.

Auction: Regice (Your bid: 121,000 ). The Pokémon has been transferred.

Congratulations!

Yay!!!!
4 Days ago
You won an auction.

Auction: Magikarp (Retro) (Your bid: 281,000 ). The Pokémon has been transferred.

Congratulations!

Yayy!!!!
4 Days ago
plz offer
4 Days ago
plz offer
5 Days ago
By WhaChaDoing - 2 Hours and 34 Minutes ago.
It's about time I host another giveaway.

I'm going to give my Mega Sala Da Menci with 10k and some gems. Share #MegaEventGiveaway/Comment/Like this post to be entered in. The giveaway will end in ONE WEEK
6 Days ago
You push the black key carefully into the hole, turn it twice to the left and... cccrrk!!
The mystery box opens and you look curiously in it...


1x New Moon Island (Map) found!

The key breaks and becomes useless.

yay!!!!
6 Days ago
P
Po
Poke
Pokem
Pokemo
Pokemon
Pokemo
Pokem
Poke
Pok
Po
P
7 Days ago
M
My
MyH
MyHe
MyHer
MyHero
MyHeroA
MyHeroAc
MyHeroAca
MyHeroAcad
MyHeroAcade
MyHeroAcadem
MyHeroAcademia
MyHeroAcadem
MyHeroAcade
MyHeroAcad
MyHeroAca
MyHeroAc
MyHeroA
MyHero
MyHer
MyHe
MyH
My
M
7 Days ago
D
Dr
Dra
Drag
Drago
Dragon
DragonB
DragonBa
DragonBal
DragonBall
DragonBallL
DragonBallLe
DragonBallLeg
DragonBallLege
DragonBallLegen
DragonBallLegend
DragonBallLegends
DragonBallLegend
DragonBallLegen
DragonBallLege
DragonBallLeg
DragonBallLe
DragonBallL
DragonBall
DragonBal
DragonBa
DragonB
Dragon
Drago
Drag
Dra
Dr
D
7 Days ago
uhh its chain 265 and my shiny wingull didn't hatch yet... wish me luck plz
10 Days ago
help hatch my egg plz 4 eggs on the daycare
10 Days ago
By S0AP - 1 Hour and 17 Minutes ago.
It’s been a while so lemme just yeet this outta the way

#tenKfortwo
Share this hashtag and comment on this feed for a chance to win 10k nuggets, there will be 2 winners

Good luck :)
10 Days ago
You push the red key carefully into the hole, turn it twice to the left and... cccrrk!!
The mystery box opens and you look curiously in it...


1x Reveal Glass found!

The key breaks and becomes useless.

yayyy!!!!
11 Days ago
offer plz
11 Days ago
You push the black key carefully into the hole, turn it twice to the left and... cccrrk!!
The mystery box opens and you look curiously in it...


1x Full Moon Island (Map) found!

The key breaks and becomes useless.

yay!!!
13 Days ago

Polls

Contact

Last Action
Browsing through notifications (29 Seconds ago)

Last Visitors

Visitors
LuckyLadyToday, 09:08
CeruleanArcticToday, 03:49
LukeOwOToday, 03:23
chisaiiToday, 02:54
CBassToday, 01:32