Log In
Poison Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
KittyMeow
Trainerlevel: 69

Trainerpoints: 6,500/14,351

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
EGG---633/4,080
EGG---617/4,080
EGG---617/4,080
EGG---693/4,080
EGG---639/4,080
EGG---671/4,080

About Me

I am the KittyMeow(Brittany). I like meeting new friends.
My Friend Code is: 4227 5453 4170
Mega Clicklist
--------------------------------------

Name: Bells
Adopt one yourself! @[url=http://www.pokemon-adoption.de]Pok

Shiny Hunt

KittyMeow is currently hunting Zigzagoon (Galarian).
Hunt started: 03/08/2020

Chain: 105
1

Last Visitors

Visitors
TonyPandaTue, 11/Aug/2020, 13:33
thegamblerTue, 11/Aug/2020, 12:53
Princess*toadstool*Mon, 10/Aug/2020, 08:01
LuxrayRanger21Mon, 10/Aug/2020, 07:58
KurooSun, 09/Aug/2020, 10:46

Game Records

Trainer ID: #860218689
Registration: 07/12/2013 (6 Years ago)
Premium member until 05/Sep/2020
Game Time: 3948:37 Hours
Total interactions: 1,427,166
Money: 568,154
Starter Pokémon: Samurott

Feeds

By PokéRadar - 3 Minutes and 52 Seconds ago.
Congratulations! A shiny Zigzagoon (Galarian) hatched out of one of your eggs (Chain #70)!
bloop hatch a shiny rocker boi 😛
2 Days ago
gees can't even enjoy fireworks on Animal Crossing without getting bit by a mosquito lol
3 Days ago
Hm if Jay from the Kubz Scouts' brain hurts from the SECOND class trial, can't wait to see how his brain deals with the last class trial xD lol
8 Days ago
DDDDDDDDDDDang Jay (Kubz Scouts) making people work for more Danganronpa videos 😛 lol
don't worry, been liking each video
12 Days ago
don't mind meh for praising the anime opening of the anime I just finished 😛
19 Days ago
omg Kubz Scouts is FINALLY playing Dangaronpa 😮
thank you Bijuu Mike xD
22 Days ago
squeak the collection is coming along well 😛
23 Days ago
here we go
A couple of ideas for a mega Galarian Rapidash 😛
1 Month ago
Say hello to
DADA Pikachu and MAMA Pikachu xD
1 Month ago
the more I watch this anime the more I can relate this boi and this boi xD they pretty much have the same personality 😂
1 Month ago
okay stop bringing back ziggys xD
2 Months ago
lol keep getting Ziggys :P
2 Months ago
*points to last feed*
Also don't think I am all cupcakes and rainbows :P
I have seen my fair share of all kinds of anime :O
Want to know some?
Welp I will give a tiny little list bloop
Lemme the dark side huh?
Welllllllllllllllll...

Tokyo Ghoul
Rampo Kitan: Game Of Laplace
Another
Danganronpa

Maybe more, but I did say tiny list :P lol
2 Months ago
idk why ...
but hearing an anime opening that has a swear in it is funny :P
also, this is currently what I am watching :P yisss
2 Months ago
hm a Zigzagoon (Galarian) rash nature? makes sense :P
2 Months ago
welp, very good :P
2 Months ago
also, want to know my gem count?

You have traded 43,590 Gems with the Gem Collector so far
yup :P
2 Months ago
Welp
While I wait to get a Galarian Ponyta breeding pair (want at least one to be OT of me :P), I will shiny hunt the Alolan Rattata. So breeding butt face rat couple xD
2 Months ago
welp so far, got Zigzagoon (Galarian) :P
2 Months ago
Galarrrrrrrr map? But but STILL trying to get an Alolan Raichu shiny
Bruh :P
2 Months ago

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
CelestiaDragonSky 11 Days ago
MidnightStrike 17 Days ago
WolfieDire 23 Days ago
pokemon2000 24 Days ago

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Contact

Last Action
Visiting the Daycare (2 Minutes ago)