Log In
Fighting Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
covid-19
Trainerlevel: 39

Trainerpoints: 3,998/4,601

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Yamask (Galarian)26527 / 2,107
Yamask (Galarian)272,062 / 2,269
medal rally
(Yamask (Galarian))
401356,174 / 483,607
Yamask (Galarian)251,338 / 1,951
Yamask (Galarian)251,688 / 1,951
Yamask (Galarian)261,047 / 2,107

About me


Hi u can call me covid or something doesn't really matter to me.
I'm 17 according to my birth certificate but mentally I'm more like 8 or 9.
I'm a pretty weird person so if my humour annoys u let me know I'll annoy u more ig
My pp is always open 👀 so hmu if u wanna talk but I'm not really good at carrying conversations so yeah lol
Also if u need help I'll be glad to help

Shiny Hunt

covid-19 is currently hunting Yamask (Galarian).
Hunt started: 22/07/2020

Chain: 621
14

Last Visitors

Visitors
StormyToday, 02:06
~OyStar~Today, 01:16
Professor_MacToday, 00:54
-BreezeYesterday, 00:00
GojirathYesterday, 23:35

Game Records

Trainer ID: #56244904
Registration: 20/09/2018 (1 Year ago)
Premium member until 21/Aug/2020
Game Time: 333:20 Hours
Total interactions: 109,942
Money: 6,497
Starter Pokémon: Charizard

Feeds

Happy Independence Day my Indian bros n sis
Celebrating 74 years of the world's largest democracy
Yesterday, 18:37
feed this a berry please
Sharing and guest clicks help too
Yesterday, 05:45
a happy independence day to all mah pakistani bois and gals
1 Day ago
Hey,
If no one cares about something why even make a damn post about it
1 Day ago
Guys check out champ1509's giveaway
1 Day ago
I'm so proud of us now 😂
1 Day ago
The GTS really be lit
1 Day ago
Selling shiny galarian yamasks
Buying normal gems
Pp me or something
1 Day ago
feed this a berry please
Sharing and guest clicks help too
1 Day ago
Who would you really like to just punch👊🏼 in the face🥴?

Stormy
Also thanks for the sweet messages guys
1 Day ago
Would you rather be forced to dance🕺🏻 every time you heard music Or be forced to sing🎤 along to any song you heard?

By the way, stay strong stranger, one day there'll be a rainbow🌈 after the storm⛈️ waiting for you.


I'd rather sing tbh 😂
2 Days ago
How do you feel about clowns🤡🤡

They give me diabetes 👀
2 Days ago
I can't find the right words to say I'm sorry, but I'm really sorry😔. Forgive me please🥺

Damn lmao well whoeved was that ur forgiven
Unless👀
2 Days ago
Totally random but I was kinda curious
If you had the option to, which country would you wanna live in?
2 Days ago
Hand over ur normal gems 🔫
And don't forget to feed this a berry
2 Days ago
So looks like I'll be going out of my house for the first time in 5 months on Saturday
Gonna be awesome
3 Days ago
#atharva
The new Binod 😛
4 Days ago
feed it a berry please
Sharing and guest clicks help too
4 Days ago

Polls

Contact

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Stormy 11 Minutes ago
Stormy 11 Minutes ago
Stormy 11 Minutes ago
Stormy 11 Minutes ago

The Indian squad

41hrva
Quantum
DragonEmperor
LordSamton
Professor_Mac
THE_MOTORIST
Suvichan
Billrockz
Champ1509
Half_Blood_Prince
covid-19
Amarjeet_Singh
Ironlad
Aeolus
OfficerJenny

Blazezet