Log In
Fairy Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
Quaz
Trainerlevel: 28

Trainerpoints: 1,737/2,379

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Piplup1263 / 288
Drilbur10325 / 331
Gengar
SHINY
8313,469 / 22,695
Qwilfish10300 / 331
EGG---8,448/30,855

Sprites

Just a normal player here



Dream team





No more rainbow pokemon






Made by hopelin will add more of her sprites soon she makes the best Sprites.





Made by my good friend arkidog













By -Vio99








By bulbaforlife

Art I bought






By Harmona

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Ephenia 10 Days ago
Ephenia 10 Days ago
MasterOkena 13 Days ago
MasterOkena 1 Month ago

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Medals

Quaz hasn't collected any medals so far.

Game Records

Trainer ID: #8456097
Registration: 29/04/2018 (1 Year ago)
Game Time: 382:48 Hours
Total interactions: 51,559
Money: 332,789
Starter Pokémon: Typhlosion

Feeds

#LemonsRaffle
Yesterday, 19:40

Hey, Quaz!

How is my Magikarp doing? ... ... Oh, it's currently on Level 5, I see.
Well, according to some friends of mine, Prof. Oak's Magikarp is on Level 46, so you have to work even harder! But I'm sure you can do it.

Remember that I'll reclaim my Pokémon this Sunday at 8AM. Its level has to be higher than Prof. Oak's Pokémon by then.
Please keep it in your Party or in one of your Storage Boxes in the meantime
Interaction exchange?
25 Days ago
By Nobody_knows_me
So....I’m getting married on this site lol who am I getting married to you say well *Fabulous~Weeb* of course so in order to enter the giveaway just share #NobodyKnowsWeebyMarrige and you might have a chance to win to 1mil pd cause that’s how much our weeding is ends idk somewhere around this weekend I think good luck lots of love not really cause I’m getting married goodbye
p.s BRING GIFTS cause you have to
26 Days ago
By Potted_Nugget - 21 Hours and 30 Minutes ago.
No giveaways happening? Well now is a perfect time to announce...

Im getting married to KarenUzamaki

Yup, and Everybody is invited to the herochat wedding on August 4th. However! I need everybody's help finding the perfect ring. And the perfect ring can't be made without the Perfect Gem.

So to spread the news I made the giveaway #ThePerfectGemForUzamaki in which the prize will be: A Ditto!

To join, gift me as little or as many gems as you can. It's my fiance's dream to have 100,000 gems and I intend on making it a reality. Then, share the hashtag and ❤ this feed.

also, I need help finding a specifically rare Pokemon as a wedding gift for her so please Palpad me if you think you can help me find it. I can't say it here cuz it's a surprise.

Thanks
Congratulations
1 Month ago

#PiyosNuggs
1 Month ago
#meowo (by InaneCat) wolf
2 Months ago
By Potted_Nugget
Hey guys, it my favorite time of the week.

TUESDAY
Why Tuesday? Cuz it's the only day that happens Twice! Tue for the price of One!

Well, I am doing a giveaway in celebration of this momentous occasion.

#TUESDAY
WINNER GETS 450,000 PD! (thats like...alot)

Giveaway ends next Friday so don't forget to share. (also somebody please talk to me I'm just so bored and lon-)

Good luck all!
2 Months ago
Hey, Quaz!

How is my Magikarp doing? ... ... Oh, it's currently on Level 26, I see.
Well, according to some friends of mine, Prof. Oak's Magikarp is on Level 63, so you have to work even harder! But I'm sure you can do it.
Help (or just send me rare candies)
2 Months ago
I have a Rowan quest Interaction exchange?/Berry exchange?
2 Months ago
By Riakos_bestfriend_S0AP
So what a good number?
25k nah
40k nah
Oh wait I know 300k nuggets

I'm giving away 10k nuggets to 30 different people

Just comment, share, and heart this to enter

Will end in like 2-3 days have fun <3
2 Months ago



By Honoshiro
#ASmallFriendlyGiveaway
I want a giveaway that makes everyone happier and friendlier to each other so...
50k PD will be given away to a random person who send a plushie to a friend (random or in your friendlist, idc but please don’t send to me) and avoid sending Karps or Psyduck (those will make us feel bored). Of course you have to say that which person did you send and I’ll check if you said correctly.
Ends tomorrow.
Also, each person sends a plushie will get 1k PD as a participate prize
2 Months ago
By ~Sly~
#ShinyCandyCane
Imma give away a shiny furret!!
Heart the original post and share the hashtag to enter ♡
Ends when I've hatched a shiny
2 Months ago
N0T_S0AP
I have 4k extra nuggets that I don't want

Lemme do a giveaway of them

Just comment, share, and heart for an entry

Have fun and be happy y'all <3
2 Months ago
By KarenUzamaki - 1 Hour and 3 Minutes ago.
#ThinkAway

Shall i do 500k items giveaway or 3million ?



Comment the post for 500k

Or

Like the post for 3 million

Share the Hashtag For both!!
2 Months ago
You push the brown key carefully into the hole, turn it twice to the left and... cccrrk!!
The mystery box opens and you look curiously in it...


1x Enigma Stone found!

The key breaks and becomes useless.
Yay (I don't know what that does)
2 Months ago
New avatar (By Honoshiro)
3 Months ago
I just watched detective Pikachu it was a great movie
3 Months ago
Gonna watch detective Pikachu
3 Months ago

Polls

Contact

Last Action
Viewing a Userprofile (7 Hours ago)

Last Visitors

Visitors
TeenageChildToday, 01:32
DorkfishToday, 00:07
FuzzylittlepawsYesterday, 21:09
EpheniaYesterday, 19:48
Eevee4465Fri, 23/Aug/2019, 18:43