Log In
Ice Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
Mewgone
Trainerlevel: 28

Trainerpoints: 350/2,379

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Reuniclus707,556 / 15,878
Golbat739,133 / 16,207
Jumpluff758,916 / 18,356
Dewgong759,040 / 17,101
Tentacruel648,237 / 15,601
Gumshoos753,861 / 17,101

I'M NOT HERE ANYMORE LOL


god damn I was a terrible 10 year old
ignore every single thing this account has ever posted. I lied about my age and pretty much everything else so I could go online and try to make friends lol. Turns out I'd forgotten to learn basic manners first, and basically spent my time here telling everyone about everything and complaining when said they didn't want to see triumphant posts about losing baby teeth on their feeds lol.

I'd probably be more remorseful about being this dismissive about my history, but nothing I did here really lasted anyways. It's just a testament to how deeply immersed I was in terrible, terrible fandoms when I was way too young for it to be any good for me.

I might close this account, I might not. I probably won't, honestly- no matter how stupid I was as a kid, it's important for me to remember that so I can improve later on and have a prime example of how NOT to behave if I ever sink low enough to need one as blatant as this haha.

To everyone whom I caused trouble, I'm sorry. To everyone whom I befriended and lied to, I'm sorry. Not sincerely, because I don't care about any of you people anymore, but on at least a superficial level where the acknowledgement is made and then everyone moves on. I sucked, I'm not here anymore, etc etc.

Uh, not much more to say I guess. If you just stumbled upon this profile while reading old forum RPs, hi. If you're the creepy 23 year old british guy who was still lurking my profile as recently as last February, please move on and get your life together. I'm not coming back and it's unhealthy to obsess.

I've got nothing to plug and have apologized enough, so I'll leave this here. Bye lol

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Kaufee 5 Years ago
Havenae 5 Years ago
Lonlier_Swadloon 5 Years ago
Lonlier_Swadloon 5 Years ago

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Medals

Mewgone hasn't collected any medals so far.

Game Records

Trainer ID: #679814317
Registration: 28/02/2015 (7 Years ago)
Game Time: 497:01 Hours
Total interactions: 21,147
Money: 858,353
Starter Pokémon: Charizard

Feeds

holy WOW I should not have been allowed to make this account
I was 10 years old when it was opened, and 12 when I left
It totally shows lol
I'm not going to stick around, obviously, but it's funny to look back and see just HOW insanely stupid I was. Oh well.
Anyways, yeah. Last post being made here for real, I'm probably gonna shutter this account or something soon. I know I won't be coming back anytime soon lmfaooooo
11 Days ago
[...], but I will be posting this message on ALL forum posts I am subbed to that I have made. I have left the forums forever, whether I return to PH or not, I won't touch that monster again. But anyways. I wish everyone good luck in life and on PH, and goodbye.
5 Years ago
First off, lemme say Happy Valentine's Day. I personally don't have a Valentine, and don't intend on ever being lucky enough to ever have one (forever alone ;w;), but grats to everyone who got a Valentine. So. This post. I made it to inform you all (not like 'all' consists of more than 2 people that actually know of my existence) that I will be leaving PH- at least for the time being. I will not give anything away nor will I hold a hashtag contest (nobody's enter)[...]
5 Years ago
I T S F I V E T H I R T Y W H Y A M I S T I L L A W A K E
5 Years ago
boo
5 Years ago
R.I.P Gabe the Dog
6 Years ago
eyyy
6 Years ago
OMG LAB SHINY SCYTHER HOLY FRICK
6 Years ago
thinking of leaving PH
6 Years ago
*hatches an Eevee secconds later* hiASSS
6 Years ago
okay. OKAY. I think this is kind of old by now, but should i make a Tribe or a Registry on Mweors? I wanna make a Tribe to RP more, but i can't be on often enough and i don't have any ideas, and creating a Registry seems logical enough, but they sound boring and i don't know what i could do with a Registry. Holding a vote in the comments. Help..?
6 Years ago
Happy birthday to me, happy birthday to me~! <'3
6 Years ago
Merry Christmas and a happy new year!
6 Years ago
so...bored...anybody got cool websites they suggest?
6 Years ago
Hey, FadingMewgon!

How is my Numel doing? ... ... Oh, it's currently on Level 30, I see.
Well, according to some friends of mine, Prof. Oak's Numel is on Level 95, so you have to work even harder! But I'm sure you can do it.

ggUUUUYYSSSSS
6 Years ago
Hey guys- i got a quest from Rowan for the first time ever- can you guys please help raise Magma to her full potential? Thanks!
6 Years ago
i just remembered that egg storage exists. Remember that Festival Ralts egg from almost a year ago?...yeah, i think it's hatchday is waaaaaay overdue :3
6 Years ago
LET'S MAKE EMERA(CA) GREAT AGAIN!!!
6 Years ago
Hey guys- just dropping in to say i'm going on hiatus. I'm extremely busy and can't play daily. Stuff's been happening (particularly pokemon sun) and i just can't do it all and PH. So (mainly because of my new addiction to Pokemon Sun) i won't be really going on this site as much. Other sites that'll be affected by this hiatus are....

- Furvilla
- FR (which i kinda already left)
- Mweors

So yeah- goodbye for now and have a great day! Bye!
6 Years ago
Aaah...the sweet smell of lab eggs...
6 Years ago

Polls

Contact

Last Visitors

Visitors
SpacebarFri, 03/Feb/2023, 17:49
AlicaDragon~Sun, 29/Jan/2023, 22:15
EmeliciousWed, 25/Jan/2023, 23:39
AbsolitesWed, 25/Jan/2023, 18:54
CommanderVenusWed, 25/Jan/2023, 15:22