Log In
Fairy Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
Karcinogen
Formerly: ~Techno
Trainerlevel: 65

Trainerpoints: 7,680/12,739

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
EGG---6,036/10,455





idk anything

my collection
gift log

M Y D I A R Y

Shiny Hunt

Karcinogen is currently hunting Happiny.
Hunt started: 28/06/2022

Chain: 15
0

Last Visitors

Visitors
-Peace-Today, 21:59
SonicAndTheBlackKnightToday, 17:09
ZellaneToday, 16:43
RiceToday, 15:04
Nika~Today, 14:53

Game Records

Trainer ID: #228465837
Registration: 12/04/2015 (7 Years ago)
Premium member until 13/Jul/2022
Game Time: 2849:02 Hours
Total interactions: 985,762
Money: 188,376
Starter Pokémon: Blaziken

Feeds

Oh when did shadow unowns get their sprites?
Today, 13:45
Khekhe, you won 1x Old Vinyl!
Nice day lol
2 Days ago
Happiny hunt time!
To get: 3 :D
2 Days ago
Congratulations! A shiny Panpour hatched out of one of your eggs (Chain #92)!
Ohh... x'D
2 Days ago
Congratulations! A shiny Panpour hatched out of one of your eggs (Chain #89)!
:D
2 Days ago
Congratulations! A shiny Panpour hatched out of one of your eggs (Chain #80)!
Woot! First one, I was almost impatient lmao
3 Days ago
I topped this semester with a GPA of 8.2!! Gosh so happy <3
3 Days ago
When you go to a previously commented on feed, and find out that everyone else who commented on the feed are newbies and you delete your comment 🤦‍♂️🤦‍♂️
4 Days ago
26 mystery pairs...
How many legendary items do you reckon I'll get from em after this minor update?
Posting the results in the comments!
5 Days ago
Imma say something being an Indian.
We don't watch Marvel for it to become another Bollywood... Hence I'm not liking Ms. Marvel a lot, too much Indian influence, and is on the verge of becoming a musical :/ A little more spoiler rant in comments.
6 Days ago
Who doesn't love Gloria from Modern Family? 🔫
8 Days ago
Interaction exchange please <3

Also, am active for the next 20 days at max, then offline again for many months, college reasons if ydk...
9 Days ago
Congratulations! A shiny Passimian hatched out of one of your eggs (Chain #46)!

Oh umm hunt done XD
10 Days ago
Congratulations! A shiny Passimian hatched out of one of your eggs (Chain #40)!
Wow rewarding me to get active again XD
10 Days ago
Weren't mega stones like 150k pd 3-ish months ago? XD
13 Days ago
#NewName !
I guess I'm not that same Techno anymore?
And the misspell is intentional, it has part of my rl name in it ^^
You can still call me Techno or Techy or whatever you've always called me xP
14 Days ago
I gotta be honest.
I don't feel like playing ph anymore. ....
That's all, idk how to put it, the game has just become hella boring smh :/
God knows if I'll again find interest in the game or not, but if you feel like staying in touch, discord is always there :) ask me the id in pp if you wanna xp
I'm most probably just leaving my account here dormant, ig on a hiatus.

Bis später peeps!
28 Days ago
Hola peeps!!

Back on the game for at least a month!!!
Would love to be filled in on what all happened ^^
1 Month ago



Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
-Prajju 8 Hours ago
Suvichan 2 Days ago
Timewolf619 8 Days ago
Fuecoco 9 Days ago

Contact