Log In
Grass Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
Jaehee
Trainerlevel: 26

Trainerpoints: 429/2,053

Party

---
This Users Party is empty.
---

Shenanigans

Shiny Hunt

Jaehee is currently hunting Absol.
Hunt started: 12/09/2014

Chain: 563
15 5 0

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Ephenia 1 Day ago
BouquetofDiamonds 5 Days ago
HonestlyCorrect 16 Days ago
Thegreat_Luchi76 29 Days ago

Game Records

Trainer ID: #968857669
Registration: 30/03/2014 (5 Years ago)
Premium member until 03/Jul/2019
Game Time: 344:27 Hours
Total interactions: 127,325
Money: 477,813
Starter Pokémon: Typhlosion

Feeds

By N0T_S0AP
I'm bored

Yknow what that means? A giveaway‽‽

Yeah idk like 13mil PD to one person and then 5k nuggets to another person

Just comment and share this

Also hearting this will enter you as well <3

Have fun y'all
1 Month ago
By N0T_S0AP
Oh hi I'm here and I'm gonna provide a giveaway of my sorts y'know?

People have probably giveaways while I was gone but yeet here I go

720 dragon gems to one random commenter

Just comment and share this for an entry and have fun <3

be nice and I love y'all <3
1 Month ago
Still missing 5 eggs even though I've went through all the pages oof
2 Months ago
o shit I've been here for 5 years?
2 Months ago
Alright, I need either nuggets or dark gems and for that I'm gonna do a raffle!
I'm raffling away 7 Dragon Gems/250k PD/Mega Able Absol/Shiny Absol
Whoever uses #LilCoffeeShop will get 1 entry
Every 5 Dark Gems are worth 1 entry
Every 50 Nuggets are worth 25 entries
Purchases from this will be worth 5-50 entries depending on which thing you purchase
Raffle lasts until July 1st.
4 Months ago
Global interaction goal:
423,368 /
250,000 interactions ✓

Your interactions:
3,747

i can't feel my hands oof
4 Months ago
Congratulations! A shiny Absol hatched out of one of your eggs (Chain #421)!
alright im gonna bet im not getting this shiny mega this year
5 Months ago
#My2019Goals
Get that god dang Shiny Mega Absol
5 Months ago
did i power through guild wars 2 for aproximately 5 hours to get to level 10 to meet up with these guys that were streaming?
hell yes
did i meet them? no unfortunately
5 Months ago
how much would it cost to shiny hunt a zygarde? hmmmmmm
6 Months ago
premium has been extended for a week but for me to maintain it for a while, i need to somehow get 250 a week, or get 730 nuggets ;;
6 Months ago
why do i only get female mega able absols? hmmm
6 Months ago
#DerpyDarky
6 Months ago
I'm tempted to do art commissions here for Nuggets or Dark Gems or PD but I don't know whether or not to do them /n\
6 Months ago
#MyWishForChristmas
for christmas' eve to not be with negative emotions.
and also the dream would be a switch + breath of the wild
6 Months ago
So, in 7 days, my premium is gonna run out. And I really need it in order to continue the dream of having a Shiny Mega Absol. So would you please check this out? If you'd like anything else that's not on that list, please PM or PalPad me

Or to those who can't afford to buy anything, could you at least share this via #LilCoffeeShop
Thank you!
6 Months ago
#JustTurned5
ayyy half a decade.
6 Months ago
Congratulations! A shiny Absol hatched out of one of your eggs (Chain #357)!
still no shiny mega. my premium is gonna run out before i get one ;;
6 Months ago

Contact

Last Action
Browsing through notifications (11 Hours ago)

Last Visitors

Visitors
MhailaFri, 21/Jun/2019, 19:38
SundanceShadowThu, 16/May/2019, 02:47
JustusSnizzleMon, 13/May/2019, 15:18
VizuriSun, 05/May/2019, 08:11
QuinnTue, 30/Apr/2019, 19:21

Medals