Log In
Ground Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
kitten44
Trainerlevel: 17

Trainerpoints: 110/883

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Pichu48451 / 7,057
Furret482,578 / 7,057
Farfetch'd454,849 / 6,211
Beautifly465,558 / 6,487

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Litchworth 2 Years ago
Yun_Zhong 2 Years ago
King-Pickle 2 Years ago
Todian 2 Years ago

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Medals

kitten44 hasn't collected any medals so far.

Game Records

Trainer ID: #936078671
Registration: 04/05/2015 (3 Years ago)
Game Time: 46:44 Hours
Total interactions: 36,340
Money: 74,807
Starter Pokémon: Empoleon

Feeds

yay finaly got all the star pieces

2 Years ago0 comments
what kinda pokemon question is what pokemon takes 5535 steps to hatch? wish they made questions realistic for ppl to know

2 Years ago0 comments
what can you do with relic silver?

2 Years ago0 comments
You push the pink key carefully into the hole, turn it twice to the left and... cccrrk!!
The mystery box opens and you look curious in it...


1x Lawnmower found!

The key breaks and becomes useless haha to bad I don't have a romtom

2 Years ago0 comments
Congratulations, you solved it!

Points: 36
Wrong Guesses: 10
Game Chips Won: 12,220
Special Prize: Cyndaquil (Retro) Egg! yaay

2 Years ago0 comments
wow so I guess a lot of ppl arnt even gonna be able to finish the Halloween quests kinda stupid have to be certain lvls to solve the riddle

2 Years ago0 comments
what do I do with a tiny mushroom??

3 Years ago0 comments
I have nine eevee eggs in the day care plz help me hatch the ones in my party

3 Years ago0 comments
anyone have a spare ditto I could have for a dragon gem?

3 Years ago2 comments
breeding for a shiny eevee help me hatch them plz!

3 Years ago0 comments
whats a Icicle Plate do?

3 Years ago2 comments
how do you solve these cracked code things do you put what you think the first one is down at the guess thing? or is that just for the last riddle

3 Years ago0 comments
cool i found a enigma stone,now i need a legendary chip


3 Years ago0 comments
what do i do with fossils?

3 Years ago1 comment
keep finding boxes but no keys

3 Years ago0 comments
what would be a fair trade for a gold key? i really have no idea on what keys or boxes are worth lol

3 Years ago3 comments
ok so does anyone wanna trade something for a gold pink or green key? or a light blue or purple box?

3 Years ago0 comments

Contact

Last Action
Reading the news (4 Months ago)

Last Visitors

Visitors
tictocMon, 23/Jul/2018, 14:05
Skitty4Sun, 10/Apr/2016, 19:21
hellkevin97Tue, 15/Mar/2016, 15:32
LitchworthMon, 14/Mar/2016, 14:52
pokemonsea17Fri, 13/Nov/2015, 06:51