Log In Don't have an account yet? Register now!
.
Tobey
Trainerlevel: 65

Trainerpoints: 10,246/12,739

Game Records

Trainer ID: #644804317
Registration: 07/03/2015 (2 Years ago)
Premium member until 16/May/2018
Game Time: 2047:18 Hours
Total interactions: 2,098,842
Trainer Battle Stats: 7 won, 4 lost.
Money: 1,787,738
Starter Pokémon: Blastoise

Feeds

Sigh, so my laptop broke and I probably need to buy a new one :^D
RIP my plans of getting my first car this year.

Yesterday, 19:489 comments
Congratulations! A shiny Turtwig hatched out of one of your eggs (Chain #45)!
Yay early female ♡

Yesterday, 10:237 comments
Users who have added you (666)

Y E S.

1 Day ago5 comments
If you were forced to have me in your family,
as what would you want to have me in it ?

- Dad
- Husband
- Brother
- Cousin
- Uncle
- Grandfather
- Pet

Took it from my child bc he just made nonsense with it

3 Days ago26 comments
Me: U should definitely check out this Anime !
Espy: That shows rating is 6.14...
Miky: I checked out that anime u mentioned Espy. 5.79
Espy: OMG Bye
Me: Bwahahaha
<3

5 Days ago5 comments
I'm looking to buy the following items:
- Lake Trio Vouchers 100.000 PD each
- Star Pieces 50.000 PD each

If you're gonna sell me a bunch of those, I would buy them with nuggets aswell !
PP me/Comment here so we can negotiate something. (:

5 Days ago0 comments
Congratulations! A shiny Gastly hatched out of one of your eggs (Chain #108)!

9 Days ago4 comments
Comment if you think...hahah..no.

13 Days ago7 comments
I'm looking to buy the following items:
- Skull Fossils 15.000 PD each
- Armor Fossils 15.000 PD each
- Lake Trio Vouchers 100.000 PD each

If you're interested in Giratina I would trade some for Items too.
If you're gonna sell me a bunch of those, I would buy them with nuggets aswell !
PM me/Comment here so we can negotiate something. (:

14 Days ago1 comment
Congratulations! A shiny Giratina hatched out of one of your eggs (Chain #219)!
Congratulations! A shiny Giratina hatched out of one of your eggs (Chain #219)!
Congratulations! A shiny Giratina hatched out of one of your eggs (Chain #219)!
Congratulations! A shiny Giratina hatched out of one of your eggs (Chain #219)!

ITRKsdjfsrztehjtrzgdex

15 Days ago36 comments
sigh...kindergarten.
all this wouldnt happen if people ONCE would think about that what they feed on here. Slowly everyone should know that drama happens out of everything, go and rant to your friends a lot of people on here are using discord groups lol and not on a public site. Ya don't need to wonder if things like that happen. lol people smh

16 Days ago5 comments
OMFG THEY WERE IN THE MAIL TODAY.
BRB DROWNING IN CUTENESS. ;W;

23 Days ago6 comments
Well after Cony got her Asuna Nendoroid as birthday gift I can finally show my Sinon <3

24 Days ago2 comments
#ConysSweet16
obviously not 16 but shh <3
I wish you a happy happy birthday Cony <3

28 Days ago0 comments
I won't respond any PalPad messages in the next days. Just dont feel like it. PalPad set friends only for that time aswell. mobile data is turned off aswell, just dont wanna deal with certain things.. thanks for understanding tho.

28 Days ago3 comments
Sigh. This Hunt was a whole disappointment...break the chain or not ?
I'm not really up to spending more stuff on Items that wont give me a last shiny anyway..and seeing other people hatch like 5 Shinys until Chain 100...well yeah :'D

1 Month ago10 comments
I am looking for people who have a high percentage (90%+) in the lovetest with me and who would be ready to help me with breeding Partners for my upcoming Sinnoh Hunts ! I would be glad about any help I could get ! ;;

1 Month ago30 comments
Congratulations! A shiny Giratina hatched out of one of your eggs (Chain #178)!

OMFG THERE ARE YOU LITTLE ***** ;_;

1 Month ago28 comments

Medals

Tobey hasn't collected any medals so far.

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Contact

Last Action
Browsing through notifications (4 Hours ago)

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Grotle21666/1,119
Grotle20500/998
Grotle21140/1,119
Turtwig
SHINY
47216/6,798
Grotle22301/1,248

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
FuchsMarinchen 1 Day ago
Kyoki 2 Days ago
Kyoki 3 Days ago
Kyoki 3 Days ago

Shiny Hunt

Tobey is currently hunting Turtwig.
Hunt started: 17/09/2017

Chain: 57
(1 Shiny hatched so far.)

About Me



Toby | ♏ | Ultimate Level Trash |

people are fake.


⚬ silly & childish guy from germany
⚬ favourite Pokémon Types are
⚬ feel free to PalPad me – I'd love to chat !
⚬ Add me ? Sure ! I will add you back, if we at least talked once

Last Visitors

Visitors
MaleAiYesterday, 21:19
sofyroseYesterday, 21:18
NinoYesterday, 21:15
MikyYesterday, 20:26
MateusTMYesterday, 20:18