Log In Steel Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
zerefthedark
Trainerlevel: 52

Trainerpoints: 3,274/8,163

Game Records

Trainer ID: #236764981
Registration: 09/05/2014 (3 Years ago)
Game Time: 1987:49 Hours
Total interactions: 532,901
Trainer Battle Stats: 68 won, 50 lost.
Money: 510,987
Starter Pokémon: Blaziken

Feeds

omg !!!!!!!!!!!!!!!!!

my place just got tsunami warning !!!!!

guys pls pray for my place

14 Days ago6 comments
#IAmThankfulFor

for my friends and family and the fact that i am still alive and not dead


14 Days ago0 comments
i just saw the new pokemon movie

it was just nostalgic !!!!!!!!!!!!!!

i even cried a little T_T

but i just noticed that they waited almost 20 years to finish the hoho version i mean i still remember when they showed hoho in the anime but it didnt have any purpose

wow it feels sooo awesome now <3


19 Days ago1 comment
#zerefslullaby

Barns Courtney - Glitter & Gold

I am flesh and I am bone
Rise up, ting ting, like glitter and gold
I've got fire in my soul
Rise up, ting ting, like glitter
Like glitter and gold
Like glitter


<3 <3 <3

25 Days ago2 comments
My charmelion is bring me ratttat digglet and sandslah <3
He is my heroooooo

25 Days ago0 comments
interaction exchange ???

1 Month ago4 comments
#zerefslullaby

coldplay paradise

Its truly a paradise <3

1 Month ago0 comments
interaction exchange ??


1 Month ago3 comments
#zerefslullaby

Pacific Rim OST


just imagine when you and i first meet and the moment you see me this song is playing in the background xD

how would you all react


1 Month ago0 comments
hey guys today is TabyCat12 b day
go wish her happy birthday pls

1 Month ago0 comments
Guys !!!! I just had a mid night thought !!!!

Imagine you got to meet the opposite gender version of you like you guys have same sound habits and everything the only thing different is ya gender

How will you react or well cope with that person 0w0 ???

1 Month ago5 comments
Omg omg omg omg !!!!! Holy moly !!!!
I just hatched my first lab shiny
Yaaaa

Feed this awesome little cutie pls

if possible suggest a name toooo

1 Month ago4 comments
#zerefslullaby
twenty one pilots: Stressed Out

My name’s ‘Blurryface’ and I care what you think

Wish we could turn back time, to the good ol’ days,
When our momma sang us to sleep but now we’re stressed out.


<3



1 Month ago0 comments
#zerefslullaby

Selena Gomez, Marshmello ‒ Wolves


this song is just <3

her sound and that musical note in the start is just sooooooo good

1 Month ago0 comments
#howtobesavage


House: hi am i Dr house
P1: hi, i have heard your name
House: Most people have also its a noun


house is the best

1 Month ago1 comment
#zerefslullaby

Once Upon a Time in Africa Madagascar


tbh Hans Zimmer is the best one out there
i mean his works arethe main reason these flims get these feel


1 Month ago0 comments

Polls

Medals

zerefthedark hasn't collected any medals so far.

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Contact

Last Action
Browsing through notifications (4 Hours ago)

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Oración §€i§
(Greninja)
1,281956,864/5,873,727
Staryu43928/7,096
Sneasel545,206/9,159
Nidorino535,976/8,799
Garbodor507,082/7,651
Kricketune563,997/9,897

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
dragoness66 1 Day ago
momalia 6 Days ago
momalia 6 Days ago
momalia 6 Days ago

About Me

Shiny Mega hunting
Chain number 11
Till now 10 shinies and 15mega able

About me is under construction

Last Visitors

Visitors
dragoness66Yesterday, 21:43
Bk-201Thu, 14/Dec/2017, 20:10
InnocenceThu, 14/Dec/2017, 19:14
InutashaThu, 14/Dec/2017, 14:43
BanetteXDThu, 14/Dec/2017, 13:06