Log In
Electric Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
LilWeed
Trainerlevel: 38

Trainerpoints: 2,636/4,369

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
what are you
(Beedrill)
SHINY
12817,016 / 49,537
oh no
(Gengar)
SHINY
9416,979 / 29,415
EGG---2,287/5,355
EGG---2,338/5,355

Shiny Hunt

LilWeed is currently hunting Delibird.
Hunt started: 10/09/2018

Chain: 64
(0 Shinies hatched so far.)

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
DaisyD 7 Days ago
Bigbearz1991 13 Days ago
zuramaru 20 Days ago
Venom 20 Days ago

About Me

Have you ever tried North Korean food?
Yeah, neither have they.

I have to apologize for the PH drama.

Tsumugi is my waifu dont insult her



Show hidden content
©LilWeed 2014-2018 All Rights Reserved



AshKetchum300 -> Gallade_Master -> EeroyeTheCamerupt -> Aristocraft -> -Kiwi- -> Bumblestar -> Fernsong -> Jek_Porkins -> JudJud_ -> LilWeed

Last Visitors

Visitors
PuruglyToday, 15:57
AnimeToday, 13:35
MrinjaToday, 12:30
BreloomToday, 08:15
KazeodoriToday, 08:02

Game Records

Trainer ID: #838269988
Registration: 16/11/2014 (3 Years ago)
Game Time: 1595:10 Hours
Total interactions: 67,869
Money: 1,109,704
Starter Pokémon: Sceptile

Feeds

okay but why did Moonkitti block me on twitter

Today, 07:562 comments
wait do you need Victini to complete the Unova dex

Today, 00:433 comments
Wonder Trade Report:
Beedrill => Beedrill

Wow okay

Yesterday, 22:020 comments
Why are there so many Russian scammers on csgo tho

Yesterday, 03:472 comments
I like how nothing was happening when all of a sudden I sneezed but breathed in at the same time and now my nose burns

2 Days ago0 comments
For a great low rate you can get online, go to the General and save some time

2 Days ago1 comment
@Martindurazo
Hitman 2 is gonna be released on November 13 man
there I told you

3 Days ago0 comments
Who lives in Mississippi anymore lol

3 Days ago7 comments
bruh when you get a bigger bed you have more bed room but less bedroom

4 Days ago1 comment
Discord user: Uploads anything at all
Me: D e A d M e M e

8 Days ago2 comments
Platelet loli

9 Days ago3 comments
Have you ever thought, sorry you’re just not my type
You’ve got style but you’re not for me
But then along comes an image that creates some hype
And it makes you smile to see
What this world can be
When you’re given the key

12 Days ago6 comments
emoji movie sequel

12 Days ago3 comments
Also I thought Florence was gonna hit Florida and I was ready to make the Florida joke again

12 Days ago1 comment
Okay wow I thought Hurricane Florence would directly hit Georgia but never mind, the part Im in should be safe
But still anyone there stay safe

12 Days ago3 comments
@Martindurazo pls unblocc

13 Days ago2 comments
Who would win?
One Swedish man or all of India

13 Days ago5 comments
By Fluorine-Silver - 1 Hour and 5 Minutes ago.
"Oof giveaways are fun right?

Yeah ik but what about those really obscene ones?"

Oooh like this one rn? Yeah this bab is being given away to a random commenter/sharer

So ahhhh yeet comment and share

13 Days ago0 comments

Polls

Medals

LilWeed hasn't collected any medals so far.

Contact

Last Action
Viewing a Userprofile (1 Hour ago)

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Dank Memes