Log In
Electric Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
MODDEDFYRE
Trainerlevel: 20

Trainerpoints: 732/1,219

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Lapras12505 / 586
Lapras13206 / 684
Lapras12173 / 586
Lapras14292 / 789
Lapras19486 / 1,426
Lapras191,083 / 1,426

Shiny Hunt

MODDEDFYRE is currently hunting Lapras.
Hunt started: 31/07/2018

Chain: 107
(0 Shinies hatched so far.)

About Me

<<please train her becuz u is fabulous!Hi! I see you've found my account! feel free to warm any eggs you want if I have any!! I also play FlightRising, my user there is Moddedfyre13 feel free to drop me a friend request if you want! Also feel free to talk to me! have a nice day!! My favorite Pokemon is Glaceon! they're just soooo adorable!! and my favorite legendary
has always been Suicune! dis my pokemon stuffys below has fun here

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Medals

MODDEDFYRE hasn't collected any medals so far.

Game Records

Trainer ID: #494023945
Registration: 02/12/2017 (9 Months ago)
Game Time: 104:56 Hours
Total interactions: 36,284
Money: 237,542
Starter Pokémon: Samurott

Feeds

#pride

20 Days ago0 comments
please help hatch eggs i have 8 in the daycare rn

23 Days ago2 comments
#FriendsForCommunitySupport #BeatingOak #RowanQuest

The last week of August & school beginning already for many.. Sending best wishes to all ♥

You can't go back and change the beginning but you can start where you are and change the ending... CS Lewis​

Share the love

Let Princess_Politoad know via PP if you see any quests - including wounded Pokemon - so we can get them on the Rowan Quest Click List for the week.

Share It


24 Days ago0 comments
selliing a hallow space map pm me for offers please

1 Month ago0 comments
so is um anyone else having problems with theyre daycare? it wont let me have the 2 lapras im trying to doing a shiny hunt be in at the same time?

1 Month ago1 comment
please help hatch eggs, i still have 9 in the daycare that are gonna be gone in about 12 hours please help

1 Month ago2 comments
gonna do a lapras hunt

1 Month ago1 comment
hey guys im alive i sorry ive been gone so long

1 Month ago0 comments
any ideas for my next hunts?


2 Months ago0 comments
By PokéRadar - 4 Hours and 32 Minutes ago.
Congratulations! A shiny Absol hatched out of one of your eggs (Chain #34)! Your PokéRadar reset and needs new batteries.




jeez am i just lucky that for the 2 hunts ive done i havent had to go over 100?


2 Months ago0 comments
please help hatch my eggs i have 11 in the daycare currently ill return interactions

2 Months ago1 comment
interaction exchange please? i have 4 eggs and theyre goin up really quick in numbers..

2 Months ago0 comments
what should i do for my next shiny hunt? any ideas?


3 Months ago0 comments
ok daycare sure give me just 1 egg.. sigh.. ill prolly wake up tomorrow with like 20 in it lol (not possible but ya know what i mean)

3 Months ago0 comments
oi i dont get it when u dont need or want eggs u have a daycare full of em but when u do want or need them its empty, sigh

3 Months ago1 comment
pls help hatch i have like 5 eggs in daycare

3 Months ago3 comments
pls help hatch meh eggs thank u

3 Months ago2 comments
heeeeyyyyyyy so uhh kinda need my egges warmed please help u fabulous humans

3 Months ago1 comment
help hatch my eggs pls ill return favors

3 Months ago2 comments
ok lets get this hunt startedddddddddd

3 Months ago0 comments

Polls



Credit to @muse

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Tomato 28 Days ago
Bayleef 1 Month ago
Nighty9000 1 Month ago
koneko87 1 Month ago

Contact

Last Action
Sets puzzle pieces together (13 Days ago)

Last Visitors

Visitors
OktopiSat, 08/Sep/2018, 17:50
SINnabonThu, 06/Sep/2018, 04:11
Valy20Mon, 03/Sep/2018, 17:27
Nekomaru_NidaiSat, 01/Sep/2018, 19:35
~Aurum~Sat, 01/Sep/2018, 19:14