Log In Don't have an account yet? Register now!
.
Lyraine
Trainerlevel: 43

Trainerpoints: 4,225/5,589

Game Records

Trainer ID: #655637731
Registration: 03/10/2014 (2 Years ago)
Game Time: 977:19 Hours
Total interactions: 480,687
Trainer Battle Stats: 10 won, 2 lost.
Money: 362,646
Starter Pokémon: Meganium

Feeds

Hey guys check out #KalosParty ouo

7 Days ago1 comment
Look who my minun is named after :3 <3

8 Days ago4 comments
Congratulations! A shiny Togepi hatched out of one of your eggs (Chain #78)! Your PokéRadar reset and needs new batteries.

Second bab :3

10 Days ago5 comments
its definitely valentine's day ( ͡° ͜ʖ ͡°)

i logged on to 23 eggs in the daycare

10 Days ago4 comments
uwu took me really long to realize I got so many anonymous letters holy crap i must have been blind

Whoever sent those: Thankew for the well-wishes~! *^*

11 Days ago11 comments
Congratulations! A shiny Togepi hatched out of one of your eggs (Chain #213)! Your PokéRadar reset and needs new batteries.

yasss its male tho :3

16 Days ago3 comments
ahhhh Happy Chinese New Year to those celebrating uwu

reunion dinner was delicious :3

28 Days ago3 comments
im so sleep deprived smh

had 3 hours of sleep last night and i think im gonna pull another all-nighter to finish this damn project
napping on the bus is SO good

1 Month ago3 comments
Congratulations! A shiny Cutiefly hatched out of one of your eggs (Chain #4)! Your PokéRadar reset and needs new batteries.

WHAT

1 Month ago12 comments
#Bye2016
Might as well write this as well.
This year was kinda tiring tbh. I got into college, got to know so many new people, and my life got busier ;A; Didn't come onto PH as often as I'd like though.
-->Ahhh and it was the first year I actually really enjoyed my birthday because of all the people I got to know, I was really showered with presents and well wishes y'know? maybe its because i like the people in my new school better than the old one ;;; They were less... fake.
-->Also not forgetting the people on PH!! Constantly showering me with plushies and gifts <333

[...]

1 Month ago4 comments
I feel blessed <3
Thank you all who wished me a happy birthday!! >w< Thanks for making my day o3o

And the plushie spam oh my <333 //huggles everyone

3 Months ago8 comments
Whoops completely forgot about her second birthday ;A;

Happy belated birthday my pink bab

3 Months ago4 comments
Hey, at least we all survived (´・ω・`)

5 Months ago5 comments
psst.

@Fahad_Ali

1 Year ago4 comments

Polls

Medals

Lyraine hasn't collected any medals so far.

Badge Showcase

Set #1
Set #2
Set #3
Set #4

Contact

Last Action
Viewing a Userprofile (16 Minutes ago)

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Peachie
(Cutiefly)
SHINY
597,842/10,621
EGG---2,151/2,805
EGG---2,158/2,805
EGG---769/2,805
EGG---845/2,805
EGG---776/2,805

Plushies

View collection || View gift log

Newest gifts
Fahad_Ali 8 Days ago
User 8 Days ago
Fahad_Ali 8 Days ago
Fahad_Ali 10 Days ago

Shiny Hunt

Lyraine is currently hunting Togepi.
Hunt started: 14/02/2017

Chain: 88
(0 Shinies hatched so far.)

About Me

[[ayy im not dead, just busy with school stuff :3]]



Let's do our rubesty!
|| <3 || cute grill || senpai ||


Show hidden content
Name: Lynn/Pastel/Lyra
I was: Pastelyne/PastryPies
Playing: Town of Salem/osu!/Various MMORPGs and MOBAs Palpad me if you wanna play together or something :3
Enjoys: Anime, UTAITES (yES), Miraculous Ladybug & Voltron :'D i need to study

Love Live made me broke.
For those of you wondering, Kotori and Ruby are my best girls

I'm collecting Jigglypuff & Igglybuff plushies <3
~ 556 | 131 ~

Notes:
- I don't battle
- Palpad for trades


My Pokesona, Purin <3
Amazing pink puff with weird eyes ouo
Other artsy stuff of her.

Last Visitors

Visitors
Fahad_AliToday, 05:45
FlameBlast7000Wed, 22/Feb/2017, 23:06
YaneeWed, 22/Feb/2017, 13:51
foodWed, 22/Feb/2017, 13:17
NyanNyanNyanWed, 22/Feb/2017, 02:47