Log In
Rock Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
~Athera
Trainerlevel: 26

Trainerpoints: 360/2,053

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
Andrew
(Mega Ampharos)
20826,524 / 150,345
Fallen Angel
(Mega Absol)
19977,859 / 137,397
Ares
(Mega Lopunny)
26184,990 / 205,147

Welcome~

welcome!

Game Records

Trainer ID: #422770373
Registration: 25/11/2018 (10 Months ago)
Game Time: 456:17 Hours
Total interactions: 151,083
Money: 434,685
Starter Pokémon: Typhlosion

Feeds

looking to waste my PD ad Nuggets on chicken smoothie things pls help meh out ;-;
Today, 18:18
something good is going to happen ~
Today, 18:14
anyone wanting to trade C$ for nuggets or PD? lemme know since I'm in need of some rn
Yesterday, 20:49
close feeds oops-
Sooo i have a scythe now heeheehoohoo a large stabby thing >:3
Poor Zadeon24 has already felt my evil wrath mwahahahahahahahah-
Yesterday, 19:42
Still buying my CS wishlist UwO-
Yesterday, 19:37
Buying CS items /pets on my wishlist with nuggets OR PD!
my wishlist
Yesterday, 13:06
ok so I have nuggets and PD to waste so uh link me your Chicken smoothie accounts if you're selling pets or items (mainly looking for items) and tell me your pricings and i'll probs buy stuff lmao
2 Days ago
anyone wanna join a discord server? i'm gonna put pokecord on
heres the link
2 Days ago
I'm really bored
2 Days ago
ok yall- gonna be making some adopts!
lemme know what you'd like to see and i'll whip some up quick ;3
3 Days ago
Anyone collect rats on CS- i got loads i dont want-
6 Days ago
I need to open up a art shop again-
Hmmm
7 Days ago
yo-
imam be making custom Halloween oc's for chicken bucks- lemme know if ya want one and what theme you want
12 Days ago
Anyone selling a shiny shinx?
22 Days ago
ok so-
I'm watching peppa pg YTP's and I don't know why-
23 Days ago
Ok but like- can we all take a moment for Zadeon24 who has to put up with me all the time-

I feel super bad for him haha-
25 Days ago
Zadeon24 is scaring me-
26 Days ago
[CS]
~Athera: hey yall im looking to buy 5 C$ ! I’ll be paying with any pets un my unsorted group or with PD what ever you prefer lel <3
26 Days ago
-Toxin- has left the chatroom.
~Athera has entered the chatroom.
~Athera: howdy-
26 Days ago

Contact