Log In
Dragon Weather Castform Don't have an account yet? Register now!
.
~Vanilla~
Trainerlevel: 53

Trainerpoints: 4,778/8,479

Party

Pkmn Name Level EXP/EHP
~King Kyle~
(Mega Gengar)
SHINY
1,118897,768 / 4,470,297
EGG---24,832/30,855
Hoopa635 / 159
EGG---24,542/30,855
Ponyta251,578 / 1,951
EGG---8,983/30,855

About Me



Show hidden content
If you really feel the need to contact me -

SC - khristian_leigh
IG - trashpanda_owo
Skype - le_dark_carnival
KIK - Sweet_N_Sour_Candyyy
Discord - KhristianL#8054

Please tell me who you are here though ;u;

Game Records

Trainer ID: #96362362
Registration: 30/03/2016 (2 Years ago)
Game Time: 2070:40 Hours
Total interactions: 556,496
Money: 2,240,439
Starter Pokémon: Charizard

Feeds

"'Cause all that it takes is a little reinvention
It’s easy to change if you give it your attention
All you gotta do is just believe you can be who you want to be
Sincerely, Me~"

Yesterday, 17:131 comment
"I know what it's like staying up all night nursing wounds
It takes more than I have, pick fights with the past, I always lose
Oh, don't you know? that's no way to live
I know what it's like staying up all night nursing wounds~"

4 Days ago0 comments
"Been traveling in packs that I can't carry anymore
Been waiting for somebody else to carry me
There's nothing else there for me at my door
All the people I know aren't who they used to be

And if I try to change my life one more day
There would be nobody else to save
And I can't change into a person I don't wanna be, so
Oh, it's Saturday night, yeah~"

10 Days ago2 comments
"One by one
They only
Fall apart
Can it be undone?
Why can't I just be the one for once?~"

<3

2 Months ago0 comments
"Dear daughter
Hold your head up high
There's a world outside
That's passing by
Dear daughter
Never lose yourself
Remember that
You're like nobody else~"

<3

2 Months ago0 comments
"Sha la la la la la
My oh my
Looks like the boy's too shy
Ain't gonna kiss the girl

Sha la la la la la
Ain't that sad
It's such a shame, too bad
You're gonna miss the girl~"

<3

3 Months ago0 comments
"After all that you put me through,
You think I'd despise you,
But in the end I wanna thank you,
'Cause you've made me that much stronger~"

I, potentially, have one day of college left until it begins again in September ;u;

3 Months ago0 comments
"I won't give up, no I won't give in
Till I reach the end
And then I'll start again
Though I'm on the lead
I wanna try everything
I wanna try even though I could fail
I won't give up, no I won't give in
Till I reach the end
And then I'll start again
No I won't leave
I wanna try everything
I wanna try even though I could fail

Oh oh try everything~"

<3

4 Months ago1 comment
"When the sharpest words wanna cut me down
I'm gonna send a flood, gonna drown them out
I am brave, I am bruised
I am who I'm meant to be, this is me~"

<3

4 Months ago0 comments
"I am not a stranger to the dark
"Hide away," they say
"'Cause we don't want your broken parts"
I've learned to be ashamed of all my scars
"Run away," they say
"No one'll love you as you are"~"

<3

4 Months ago0 comments
"Twilight Sparkle, a Princess who shines!
Fluttershy, so sweet and kind!
Applejack, has a country flair!
Rarity, know's just what to wear!
Everyone wants Rainbow
Dash on their side,
No one's more fun than Pinkie Pie!

Generous, Honesty,
Laughter, Kindness, Loyalty!
Free to be what we will be,
Living life in harmony!~"

Oof-

4 Months ago1 comment
“Let's get down to business, to defeat the Huns
Did they send me daughters, when I asked for sons?
You're the saddest bunch I ever met
But you can bet before we're through
Mister, I'll make a man out of you~”

<3

4 Months ago1 comment
Our whole universe was in a hot, dense state
Then nearly fourteen billion years ago expansion started, wait-

4 Months ago5 comments
“Your magic white rabbit
Has left it's writing on the wall
We follow like Alice
And just keep diving down the hole
We're falling and we're losing control
Your pulling us and dragging us down this dead end road
We follow like Alice
And just keep diving down the hole~”

<3

4 Months ago0 comments
"Whats new scooby doo?
we're coming after you
you're gonna solve that mystery
i see you scooby doo
the trail leads back to you
whats new scooby doo?~"

Someone should binge watch it with me ;u; <3

4 Months ago6 comments
"We're breaking free!
We're soaring, flying
There's not a star in heaven that we can't reach
If we're trying
Yeah we're breaking free
Oh we're breaking free, oooh.

Running, climbing, to get to the place to be all that we can be.
Now's the time,
So we're breaking free.
We're breaking free, ooh yeah~"

<3

4 Months ago2 comments
"Her name is Cee Cee from DC
She knows how to go-go dance
When I see her
She sees me
We kinda got a lit romance~"

<3

5 Months ago0 comments
"I breathe you in with smoke in the backyard lights (backyard lights)
We used to laugh until we choked into the wasted nights (wasted nights)
It was the best time of my life, but now I sleep alone (sleep alone)
So don't, don't, don't wake me up, 'cause my thrill is gone (say I'm wrong)

In the sunset turning red behind the smoke,
Forever and alone, yeah!~"

<3

5 Months ago0 comments
“I turned twenty-one in prison doing life without parole.
No one could steer me right but Mama tried, Mama tried
Mama tried to raise me better, but her pleading, I denied
That leaves only me to blame 'cause Mama tried~”

<3

5 Months ago0 comments
"But since you've been gone
I can breathe for the first time
I'm so moving on
Yeah, yeah
Thanks to you
Now I get what I want
Since you've been gone~"

<3

5 Months ago0 comments

Contact